Sexuella trakasserier

Dagen har bestått i att lyssna på föredrag av mina klasskompisar, äta trevlig lunch med folk som jag inte ens visste att de går i min klass och att försöka hitta en examensklänning.

I den ena affären jobbade en "mycket trevlig" man. Han var inne i provrummet och försökte få av mig BHn, han klappade mig i rumpan, han stog så nära att våra näsor nuddade varandra (helt sant), han frågade var jag bodde och frågade om jag var singel. När jag sa att jag inte var singel frågade han mig om jag och min kille bodde ihop och sedan varför vi inte gjorde det. När jag gick följde han mig en bit på vägen. Under hela tiden tilltalade han mig som raring, älskling mm.
Surrealistisk upplevelse. Anledningen till att han inte åkte på en rak höger var att jag var så full i flabb hela tiden + att övriga kunder höll på att dö av flabb de med.
Fast det är nog bäst att inte ta med A till den affären. Då hade det nog funnits en butiksinnehavare mindre i världen.
Efter denna prövning i sexuella trakasserier var det dags för de snorkiga expediterna på NK. Föredrar faktiskt en eller annan smäll på rumpan framför deras otroliga uppsyn.

Nu sitter jag som bäst och övar mig på redovisningen eller borde öva mig rättare sagt...

Hundarna får vila i dag, i går var vi ute och sprang mellan alla nedfallna träd.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Uäk! :( Tycker det var synd att du flabbade istället för att ta fram högern! :)

2007-01-16 @ 19:38:31
Postat av: Anne

Jo, visst hade han förtjänat en rak höger och jag godtar vanligtvis inte sådana saker. Men hela upplevelsen var så komisk att man inte kunde göra annat än att flabba.

2007-01-17 @ 09:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback