Spa bilder

Helt underbara dagar på Selma Spa... Tisdagen med vattenträning, basic styrka och chakrameditation. Se bilder...
Vårat rum åt fel håll...
spa säng

Kalle på spa:
kalle
Styrketräning:

68505-64
mage

Kvällsmys vid brasan:

brasa

Bästa spasoffan:

soffa

Vi åt väldigt mycket lunch:

mat
a

Dags för meditation efter lunch:

yoga

Jag ser ju helt drogad ut men det var fina pooler!!!

pool

På hemvägen besökte vi Vadstena klosterkyrka:

predik

Och kollade in rökstenen. Vad är det med mig???? Hur fan ser jag ut???? Lovar att jag inte tar några droger.
röksten

Kommentarer
Postat av: Nettan

VARFÖR swischar Kalle förbi utanför mitt hus (jaja...lätt överdrivet) utan att komma in och pussas med sin gammelmatte????

2007-01-25 @ 23:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback