Bakis

Jag ska aldrig mer dricka. Hur många gånger har man tänkt det? I morse var det dags igen. Med ett huvud lika stort som en luftballong med en jävulsk nackvärk (för att jag glömde min bettskena när jag sov) var jag ute och rastade hundarna i morse. Kräkset var längst upp i halsen och solen som var bakom tjocka moln var ändå för stark.
Efter några timmar med bettskena och Ipren var jag som en människa igen.

Men kul var det! Jag, C och K hade tjejkväll och begav oss givetvis till Rockbaren för att återuppliva gamla minnen. Inne på Rockbaren och Dancing Dingo blev det en eller annan tequila. Hade varit mkt bättre om det bara blivit en.
Iaf för att göra historien kort vi hade skitkul och jag återsåg mina glada hundar runt kl 04 på morgonen.
Kalle tycker alltid det är bra när hans matte är bakis för det betyder att jag ligger länge i sängen med honom halvt om halvt på mig. Nu när jag bor i Laholm på veckorna är han extremt klängig.
På morgonen kom dessutom Helenes små rara hundar så vi allihopa begav oss ut för att plocka svamp. Inte så rofyllt att ströva i skogen med 4 hundar som går åt varsitt håll. Svamp hittade vi ingen men Kalle presterade ett kryp utan dess like när vi tog en liten träningspaus.

Håller på att sakna ihjäl mig efter A. Han fick ganska många sms igår natt... I dag hade iaf han och Krasse klättrat upp för något 2000 m högt berg i 8 timmar. Jädrans orättvist. Han ringde när de satt och åt glass i solen efter klätterturen. Jaha. Själv stog jag på Volvos parkering i mulet vädret.
Jäkla skit att jag inte har semester nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback