Bläääää

Hur kan man må så bra ena dagen för att nästa dag bara trilla ner i det svarta hålet??? Är nere på fetma botten igen och har nu registrerat mig i "Må Bra Lättviktarna". Typ samma som viktväktarna fast gratis om man prenumerarerar på Må Bra.
Måste ju för h-vete klara av att gå ner ynka 4 kg??? Spelar ju ingen roll hur mycket jag tränar när kroppen ändå är omgiven av ett flera cm tjockt lager späck som döljer alla muskler.
Hoppas att jag kan klara att hålla mig i skinnet denna gången, INGET SNASK!!!!
A trodde att vi åt och drack flera tusen kcal för mycket på helgerna och att det var därför jag inte går ner. Kanske är det så? Ska bokföra allt på LV där kaloriinnehållet räknas ut omedelbart.

Åhhhh, skit, skit, skit så dåligt jag mår nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback