Kräftor i stora lass!!!!

På lördag morgon begav jag och Helene oss hem till A för att koka kräftor och fixa inför kvällen. Eller kanske rättare sagt titta på när A jobbade för det var han som fixade det mesta.

Kvällen kom och även några av de som sagt att de skulle komma. Vi var 6 pers, lite färre än vad vi trodde men vi klarade att äta upp alla kräftor ändå... ; )
Men skit samma, vi hade trevligt ändå. Figo var nog den som var tröttast efter att ha sprungit runt som en dåre i trädgården halva kvällen... ; )

A verkade bli glad över sin present. Jag hade köpt ett halsband, en länk i borstat silver. Är det järn frågade han... Vad tror han? Att jag köper en kedja av järn som rostar efter första duschen? Känns lite lagom fanatsilöst att ge bort en halskedja till en kille. Typ 99% av alla svenska män mellan 20 - 45 år har nog någon gång fått en halskedja av sin FV. Kommer just att tänka på att A kanske har ett litet föråd av länkar någonstans? En liten låda där han lägger ner alla kedjor han har fått av sina fd FV. Vem vet?

Examensfesten närmar sig. Tanken var först att ha den på Kallebäck men nu erbjöd sig syrran att ha det hos henne. Får fundera på saken.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoho, du är rolig du! Skrattade gott åt din tanke om en liten låda med avlagda FV-länkar.. Fast helt tokigt låter det inte..*s*
(jag har åxå gjort det, gett bort en länk i FV-present..)

2007-07-22 @ 19:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback