Lite gnäll

Får tårar i ögonen när jag läser Helenes blogg och får se mina vackra prinsar på bild. Längtar så man kan bli galen. Längtar även efter att snusa i A´s nacke men nu är det bara 2 veckor kvar eller för att vara exakt 10 dagar.

Nu över till veckans gnäll:
Jag hatar att bo med främmande män!!!! Jag delar toalett med en annan man och det är inte kul alls. I handfatet finns skäggstubb, inte så kul med tanke på att man är tvungen att diska där. Fy farao för att få skäggstubb på sin temugg.
Men nu över till det värsta: mannen skiter!!!! Inte nog med att det luktar skunk, det värsta är ändå att toastolen är varm. Jag hatar toastolar som har värmts upp av en främmande människa. Igår satt jag och höll mig i det längsta innan jag var tvungen att gå på den varma toastolen. Hade först en tanke på att jag kunde kissa ute i en buske men här i Laholm finns ingen vidare skog och med andra ord är det svårt att hitta en lämplig buske.
UÄRK!
Troligtvis kommer jag att leva ensam för evigt med tanke på alla fobier jag utvecklat under tiden jag bott själv. Fast A är inte så äcklig som andra karlar. Han är renlig och huslig och lämnar inte bruna ränder i toan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback