6 juni

Nationaldagen började med renovering. Av mig alltså. Brun utan sol på benen, nymålade tånaglar, filade fötter osv. Begav mig sedan till Kallebäck för att hämta upp A som var TL i kl 2.

I solen på en veranda ute i Långedrag (vid havet) satt vi och käkade en helt magnifikt god fiskgryta. Bakom oss satt några kärringar som tyckte att de som ägde hundarna som satt i bilen och skällde borde åka till Ceasar (snubben på TV) för Cesar lyfter bara fingret så lyder hundarna.  Jävla kärringar för Wille var den enda som skällde och inte ens mycket.

Dagens kommentar är från "din förebild". Helt sant att det lättaste är att helt enkelt strunta i stranden, bikinin och klä sig heltäckande hela sommaren...


Beach 2007:
45 min innan frukost, 1,5 timmar på kvällen
risgrynsgröt, fiskgryta, 0,5 dl proteinpulver, 2 dl lättfil, kli, 3 äpplen, hallon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Risgrynsgröten räknas väl inte, den var ju inte din = 0 points.

2007-06-06 @ 23:59:39
Postat av: Mia

Varför äta så mkt frukt? Frukt innehåller fruktsocker = höjer blodsockret = kickar igång insulinet = bildar fett. Men det funkar ju om du rör dig jättemycket förvisso :) 1 frukt om dagen e max för mig (diabetes).

2007-06-07 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback