Diverse

Kolla in vaplarna hos Carina Romland... Trots att det är små osnutna schäfrar är de rätt söta...
(Gå in i "valpbloggen")

I går när jag masade mig hem efter en hård arbetsdag på apoteket AB fick jag ett MMS från min "gullige" PV. En bild på honom och Krasse på en klippa vid havet, under stod det att det var så skönt att bada när andra jobbade...

Har nu fått besked om var jag ska jobba efter praktiken om jag inte lyckas få ngt apotekarjobb, på Prebendegatans förskola i Lundby, har varit där förr och det var helt OK. Längtar just nu ihjäl mig efter att ha ett jobb där man får vara ute... men det är en utopi som apotekare. Jag kommer att bli fetare och blekare än jag redan är. BUHU.

Dags att jobba, tjingeling! 

Beach 2007:
1.5 timmars promenad, 2 dl fil, 1 dl flingor, 2 knäcke, 2 kulor glass, korvstroganoff m ris, kyckling sallad, päron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback