Dementi

Eftersom mitt inlägg i går verkar ha orsakat en mindre storm i hundSverige så väljer jag att ta bort det. Dagens inlägg ska handla om olika saker.

1. Att jag har haft anorexi/bulimi är inget jag skäms över. Snarare är det så att jag vill prata om det för att belysa att det kan hända alla. Och även försöka få folk att förstå vilket helvete det är.

2. Till er som tycker att jag lämnar ut mig i min blogg: Jag lämnar inte ut mig, om ni visste allt som jag utelämnar skulle ni inte heller tycka det.

3. Killen som igår omtalades som en toppengrabb var/är A ingen annan. Jag har inga planer på att dejta ngn annan inte heller tar jag lätt på det som hände.

4. Det som står i min blogg är MINA tankar, MINA reflektioner och ingen annans.

5. Om man känner att man vill reagera/undrar vad som står i min blogg så är det helt okej att skriva/ringa till mig och man behöver inte gå omvägen runt A.

6. Dont worry be happy allt är som vanligt igen.


Kommentarer
Postat av: Din förebild

Nu fattar jag ingenting....

2007-03-12 @ 21:19:39
Postat av: Anonym

Det skulle inte jag heller göra om jag inte var insatt och hängde med i alla turer ;-).

2007-03-12 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback