Helgen

Vilken underbar fredag! Först visade det sig att jag hade klarat den ena tentan, har alltså bara en enda att ta igen. Efter skolan gick jag och bästa PV på stan, shoppade och fikade på Steinbrenner & Nyberg. Jag åt tårtbuffen och A tittade på medan jag vräkte i mig. 
Lördag var jag och hundarna på Kallebäck (A sov, han hade jobbat). Körde lite agility med Krasse och åkte sedan hem och bakade scones till A.
På kvällen var jag på tjejkväll hos C, skitroligt!!!! Men vojne, för mkt vin... A var på tattoo-mässan och han hämtade mig i sista stund kan man säga. 
När vi kom hem fastnade mina klackar i gräsmattan och sjönk ner i jorden vilket gjorde att jag ramlade bakåt och räddades i sista stund från att slå ihjäl mig av A. Väl inne hade jag däckat på sängen med alla kläder inklusive mina leriga skor på mig.
Skämmigt... Tur att A är tålig eller kanske snäll...
I morse var det INTE roligt, lyckades iaf släpa mig upp och gå med A på tattoo mässa. Efter Mc Donalds och godisinköp har jag och Helene nu sett på Stolthet och fördom, den perfekta bakfylle filmen. 

Och idag fyller alltså min lilla Wille 7 år. Tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: Helene

Det spelar väl ingen roll vilken film du tittar på, du somnar ju ändå alltid efter en liten stund..?

2007-03-19 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback