I LOVE GBG

Så jävla skönt det är att vara i Göteborg hela veckan. I tisdags var det dags för tenta som inte gick bra alls men det har ju sina förklaringar varför jag inte kunnat plugga ordentligt så skit samma. I dag på föreläsningen så väckte min klasskompis mig lagom tills vi skulle gå på lunch. Man sover aldrig så bra som lutad mot sin bänk med en halsduk som kudde.

I dag var jag och Lisa ute och gick, träffade på en lös rymmar sheltie som fick Lisa att koka. Kalle har faktiskt lugnat sig lite med andra hundar. I dag morrade han flera gånger på Chicka! Vilket är ett stort framsteg om man jämför med att han vanligtvis direkt hugger som en kobra. 

Varje dag efter skolan har jag gått på stan och kikat runt. I dag tog jag en grande latte på Coffe House som för övrigt har det bästa kaffet i hela stan. Har spanat på kändisar, i förgår Emma "minimjölk" Sjöberg, idag Måns från idol. Inte för att jag blir lycklig av det men fatta att jag har bott i Laholm i 5 veckor!!!!
I Laholm finns två klädaffärer där en t-shirt kostar 590:-, känns alltså som rena himmelriket att vandra omkring i femman.

A har anmält sig till en massa tävlingar, bla påsksmällen. I Norrköping hittade han ett slott som även var hotell och började yra om att vi skulle bo där. Jag skulle ha en 1700-tals klänning med solparaply, han skulle ha tweedkläder och så skulle vi vandra omkring i slottsparken med Krasse springande runt med en fasan i munnen. Vart mina söta tervar skulle befinna sig förtäljer inte historien. Han påstår att det inte passar in med tervar på ett slott. 
Vad vet han?

På lördag ska jag på tjejkväll hos C. Ska bli så kul att bara sitta och snacka tjejsnack en hel kväll, dricka massor av vin, äta massor av snacks och det bästa av allt bli hämtad och slippa skaka hem på en buss alternativt lägga ut en förmögenhet på taxi. Det blir ju varken första eller sista gången stackars A får köra hem mig berusad... ;  )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bäst att köpa mer putsmedel till Kalle då. Om han skall befinna sig inom samma länsgränser som A, mamma Stina och Nettan på en gång så lär han få putsa på sin gloria...

2007-03-17 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback