Toa och PC

På tjejkvällen i lördags pratade vi bland annat om fenomenet mens, kiss och bajs. Alltså fenomenet att man i början av ett förhållande inte har något av detta.
Varför inte??? En kille kan gå in och skita första morgonen man sover över och dessutom kommentera det.
Jag fick en gång urinvägsinfektion när min dåvarande pojkväns toa låg så nära TV rummet att jag satt och höll mig i flera timmar varje dag.
När är man mogen i sitt förhållande? Måste vara när man kan erkänna att man går på toa och desutom har mens.

I natt fick jag urinvägsinfektion, fast denna gången beror det inte på pojkvänners toaletter. Var vaken hela natten och vred mig i plågor för att sedan åka hem till syrran och få lite pc.
Hur kan man som apotekare låna någon annans receptbelagda medicin? Och dessutom har jag aldrig ätit PC för att jag ev är allergisk. Ofta får man ruskiga anfall av just PC men Helene ringde mig var 30 min för att se om jag fortfarande levde.  Jag lever och ska jobba imorgon som vanligt.... Åker till Laholm på morgonen.
(Heja syrran som alltid har lite olika medicamenter hemma så att man slipper gå till läkaren.)

A är oxå sjuk, fast ungefär 100 gånger sjukare än mig. Tycker synd om honom när han kraxar som en kråka i telefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback