Helgen som gick...

Jörgen är författare! Höll på att trilla av pinnen när jag såg att Jörgen har gett ut en bok. Inte för att jag inte trodde Jörgen kunde skriva, alla som har fått mail av Jörgen vet att om det är ngt han kan så är det att skriva. Har iaf beställt 2 böcker av honom. Tycker att han borde skriva en ren humorbok. Har nog aldrig träffat en människa som fått mig att skratta så mycket.
Förra helgen var jag och åt födelsedagsmiddag hos L (syskonbarn). L's sambo har byggt världens finaste hus:

hus

Jag klarar ju inte ens av att få klart mitt sovrum...

Veckan har bjudit på många härliga morgonpromenader:

68505-109

Wille är lite sur för att hans morgonbad har frusit. Däremot blir ju hästskiten bara bättre när den är frusen:

68505-110

I går var vi på julfest hos största syrran. N (syskonbarn) och hans tjej åker till Asien imorgon och är borta flera månader.  N hade fixat egen glögg. Stark så in i hel... Mycket god mat var det med mycket gott att dricka.
Stackars A är sjuk. Snorar och snörvlar. "och ni kvinnor snackar om att föda barn..."

I går tog jag bilen till jobbet på Kappellplatsen. Ska inte upprepas. Billigaste parkeringen jag hittade kostade 15 kr i timmen... Han iaf åka en sväng till Allum innan festen. Allum är perfekt för shopping, mycket parkeringar och mycket roliga butiker. Köpte en stickad klänning som jag har velat ha i flera månader.

Saknar A som jag gör varje söndag. Det är så himla mysigt att sova nära någon annan.

Ska nu fortsätta mitt snokande på nätet. Bloggar är världens bästa uppfinning man kan läsa vad alla människor har för sig utan att de vet om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback