Idiot

Dumt, dumt, dumt! I går bestämde jag att det var dags att ta tag i styrketräningen igen. Tränade glatt lite armar, axlar och ben. Ben! Varför då?? Först promenad 1 timme, jobb, cykla 1 mil, promenad 1 timme, benträning och morgonen efter gå 1 timme och cykla 1 mil. Just det. Milen i morse till jobbet var en plåga... Fick traska t o m på Älvsborgsbron som vanligtvis är en fis i rymden att cykla uppför.
Man lär sig av sina misstag... Önskar jag.

I tisdags körde jag slut på Kalle med ett mega upplet i två delar. Trevligt att se den hunden trött! I dag blir det lydnad och antagligen lite axelträning för mig.

Har ni sett bilden på mig i Helenes blogg när jag och A står i kyrktornet på Visingsö? För fan, kolla bilringen som väller över byxan. Har därför beslutat att gå ner 5 kg till min idealvikt och försöka hitta tillbaka till min forna form.

Kommentarer
Postat av: L

Men för bövelen! Jag fick skrolla upp och ner flera gånger innan jag hittade bilden jag tror du menar. Det stod att det var på tornet i alla fall, men bilring?! Nja inte direkt va? Men vem har inte gått upp ett par kilo i sommar, det är väl normalt?

2008-08-08 @ 11:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback