Helvetes Jävlar

.... vad ont det gör att ha magkatarr eller vad det nu är. I går när vi skulle på julmarknad kunde jag bara vara där några minuter innan jag var tvungen att åka hem och lägga mig. Efter att ha legat och skrikit av smärta i några timmar tvingade H och A mig att åka till akuten. Jo, visst, tjenare, vad det blev bra 2 minuter med farbror Doktorn  som ger mig besked att det är magkatarr och jag får omeprazol.
Nu går jag runt dubbelvikt på jobbet och försöker hålla masken inför kunderna, går inte hem förän det är så illa som igår.

Helevete vad det gör ont"!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja magkatarr är inge kul! Hade tendenser i söndags, men det gav med sig. Annars har jag bara haft riktig ordentlig magkatarr ett par gånger och då är man rejält ynklig, en knivhögg med efterföljande karvande med densamma, inget vidare nej. Hoppas du mår bättre snart! Kram

2008-12-09 @ 11:23:35
Postat av: Nettan

Postat av: Nettan

Urk, har full sympati för dig! Förr krachade jag min mage ca 1 gång om året, nu när jag funderar på det så inföll det alldeles när jag hade 8 veckors terror-valpar....

Å jag som planerar valpar igen?;-D

Hur som, KRYA PÅ DIG!!!

2008-12-10 @ 14:16:15
URL: http://www.lillaekliden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback