Mycket nu...

Tiden bara flyger iväg!
I fredags pajade min bil när jag var på väg till A så för första gången på 2 1/2 år fick jag sova själv en fredag. Kändes mycket konstigt, speciellt eftersom A hade hämtat hundarna hos H på dan så jag var helt alena.
På lördagen kom han givetvis och hämtade mig så att vi kunde gå på operan och se "Jul-Tradi-Ton".
På söndag morgon kom H och hämtade mig för lite hundträning med bla Lilla L. Jag spårade och gick en runda i skogen för mig själv. Ganska tråkigt, önskar att Kalle-Skalle kunde gå att släppa i skogen även där man riskerar att träffa på andra hundar. Längtar efter att träna sök!!! Jag får helt enkelt bjuda in på en träning som går på något ställe som är soprent från andra hundar.
Efter detta åkte jag hem till mig eftersom A blev dödligt sjuk i värsta influensan sedan spanska sjukan.

I måndags kom det en snubbe och bärgade min bil till verkstaden. Stackars bil som bara hängde där helt oskyldig på bärgarbilens kran. Får se när den blir klar...
H och jag drog ut på en shoppingrunda och gick en promenad från  "Promenadboken" eller vad den heter. Iaf är det massa förslag på promenader i GBG området. Nu har vi averkat Lilla Varholmen som var just liten. Fast en liten promenad var bra för nu började även jag känna av spanska sjukan.
Apotekare som man är så tog jag givetvis Esberitox vid första tecknet på sjukdom och känner mig nu helt OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback