Fy för den lede

I tisdags var jag ledig och min lediga dag tillbringade jag givetvis i skogen. Synd bara att det spöregnade. Wille var hos Annika och fick lite el i sitt ben. Han verkar nu vara bra, ska sätta ut det smärtstillande  och se vad som händer. Kalle fick leta efter en "tappad" strumpa, tillslut var han så trött att han bara tittade slött tillbaka i skogen, "orkar inte hämta den en gång till". 
På kvällen var jag på kalas hos KA som fyllde 37 år. Vi fick god mat, massa vin och hemgjord slånbärslikör. Onsdagen började således med två treo...

Nu över till rubriken, fy för den lede. Jag är förbannat trött på att banta!!!! Har därför beslutat att råbanta i 1-2 veckor. Nu är det pulverdiet som gäller. Om jag inte går ner i vikt nu ska jag fettsuga mig, tro mig.
Sitter nu hemma hos A, hungrig som faaan och dricker the för att försöka fylla igen hålet i magen.

Dagens skvaller: Är det en romans på gång på klubben??? Åk upp och bedöm själva...

Kommentarer
Postat av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om sex & kärlek :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback