Kåt, glad och tacksam

Helgen har varit super!
I lördags var vi på My Dog med Lisa och Helene eller det var meningen att vi skulle vara där med dem men enligt H var vi inte schäfer och terrier människor som hon och Lisa så därför gick de för sig själva.
Jag pussade en massa mastiffer! Saknar min stora Stork!
Efter My Dog var vi på ICA Focus, affären som har allt. Jag köpte deras MYCKET goda grillspett och snaskade i mig. Somnade på soffan i 1.5 timmar för att vara vaken i några timmar och sedan somna igen kl 20.30 för att vakna nästa morgon kl 9.
Fattar inte vad det är med mig. Jag verkar kunna sova hur mycket som helst hemma hos A. Inte så kul för A...

I dag gick vi runt Delsjön i det fina vädret - NOT.  
Känns extra präktigt att vara ute och gå i snöslask och spöregn dock. Wille låg kvar i bilen, han får inte gå så långa rundor ännu, dessutom hatar han att vara ute i underkylt regn.

Vet inte vad det är egentligen som varit så super denna helgen, mer än känsla av att må så jävla bra bara.
Har inte snusat på 4 dagar... Hade en grym huvudvärk i går och idag som antaligen beror på att nikotinet ger sig av från kroppen. Fan, vill ha snus!!!! 

A har köpt sig en egen datamaskin därför har vi tillbringat två dagar hemma hos mina föräldrar förra veckan. Min pappa går även under namnet Doktor Data och har hjälpt A att installera massa prylar. Tyvärr verkar de ha dåligt inflytande på varandra. Ena gången när vi var där gick filmen "Ogifta par" på TV med A´s favorit citat (som den ena mannen säger till sin FV när hon undrar hur fan han vill att hon ska vara)

Hur vore det om du testade kåt, glad och tacksam?

Efter det var pappa tvungen att ta en öl och skrockade i samförstånd med A.

Har nu lagat vegetariska kåldolmar a`2.5 points att ta med till jobbet. 2 dagar till nästa vägning. Huga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback