Klappar mig själv på axeln

Fantastiskt!
Inte en snus på 1 vecka och 1,2 kg ner! Bara 3,6 kg kvar till min vikt som den var innan FÖRRA julen....

Är i dag grymt snussugen. Tur för mig att jag jobbar på apotek eftersom jag, för att minska abstinensen, har dille på att skölja munnen med olika munskölj. På morgonen Listerin (satan i gatan vad den svider) och efter lunch med Flux (fluor).
Kommer att ha renaste tänderna i stan....

I måndags var jag och Kalle och tränade lydnad i regnet. Det var skit kul eftersom vi var på en inhägnad plan där jag kunde känna mig helt lugn för att han inte skulle sticka. Kalle sprang som en besatt och var på sitt allra soligaste Kalle.-humör!


Kommentarer
Postat av: Hu

Byt blogg!!!

2008-01-11 @ 20:03:31
Postat av: Nettan

NU kan man kommentera! Tack Helene=)!

Skulle bara skriva HEJJA KALLE!!!!!

Kramar

2008-01-11 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback