Storm

Storm igen och spöregn på tvären igen. Så ovanligt! Tur att jag inte började förrän kl 11 idag och hann ta en lång tur med dogsen innan.
På jobbet är vi med i en stegtävling där det alltså gäller att ta så många steg som möjligt. Och som alla vet är ju jag en tävlingsmänniska utan dess like. För att få så många steg som möjligt med en halt Wille hund så band jag W i ett träd och sprang som en idiot fram och tillbaka med Kalle inom synhåll från W. 
W skakade på huvudet och Kalle tyckte väl det var bäst att hänga på den springande idioten.

I går var W hos vet för att röntga sin armbåge. Han går ju hos Annika men jag kände att jag ville röntga för att vara säker på att det inte var några pålagringar. Allt såg bra ut och han fick smärtstillande. Jag undrar bara varför det aldrig blir bättre? Vissa dagar haltar han men ser glad ut, då är det ju ok men andra dagar har han rejält ont och hänger med sina små svarta strutar. (öron)

Dags att gå och jobba igen.
Stega på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback