Full en söndag?

Så här i semestertider är det väl helt ok att vara full en söndag. Fast jag har inte semester. Men iaf...
I går åkte jag och A omkring och snokade på Hisingen. Vi är duktiga på att snoka, man bara sitter i bilen och kör in på de vägar man känner att snoka på.
Efter snokningen hämtade vi H och körde iväg till Eriksberg och restaurang Villan. Ett trevligt ställe som har fattat att hundägare vill ha med sina hundar när det dricker öl/vin på en uteservering.
Några öl slank ner medan vi bekantade oss med syrrans senaste erövring.
Glad i hågen och lite rund under fötterna var det dags för Casa Runström, den berömda restaurangen i Olskroken som serverar mar helt kostnadsfritt. På Casa Runström blev det drink och vin och sedan var man full en söndag.

Wille fick stanna hos A och vara på kollo en vecka innan det är dags för H att flytta dit och passa honom ytterliggare en vecka. Känns tomt utan Pillen men det är skönt för honom att slippa mina trappor.
I morse kändes det mycket märkligt att bara gå ut och gå med Kalle- Balle men jag tror att Ballen uppskattar det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback