Cykelkalle

I går hade jag intentionen att cykla med Kalle för att han dels ska träna upp konditionen inför vandring i Norge och dels för att han är ganska vidrig och understimulerad just nu. Spåret i onsdags gick bra fast han höll på att missa första pinnen för att han var så jädra på och pigg = inte så noga med att stanna vid pinnar.

Nåväl, intentionen försvann när Helene påminde mig om "Sex and the City" maratonen som var på TV. Alltså tittade jag på Sex and the City från kl 19 - 24.  (Trots fotbollen som iof inte var ngt att missa)
Världens bästa serie, till och med bättre än "Cityakuten".

S A T C fick mig att sakna mina kursare som numera är i Norge och jobbar... Tyvärr är det så att på grund av mina sena arbetstider håller jag på att tappa mina vänner : ( 
Känns jävligt tråkigt rent ut sagt. 

Nu måste jag jobba!  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mig tappar du inte trots sena arbetstider. Ring bara så hänger jag gärna med på promenader, sent. Kram.

2008-06-19 @ 09:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback