Funderingar

Så sitter man här igen ytteliggare en måndag på jobbet...
Börjar längta efter semester, inte för att det alltid är så himla kul med semester utan för att det är det enda som kretsar i folks liv så här års.
I går var min kära vän KA hemma och hälsade på från Norge. Vi tog en långpromenad och käkade sill, potatis och äpplepaj! Mums! När man hör om det norska apotekssystemet inser man att det är jävligt effektivt i Sverige. Vårat datasystem ligger miltals framför Norge. 

I lördags var jag och A hemma hos syster på frukost och invigning av den nya altanen. Verkligen supersnygg altan ritad av systersonens sambo. Vill någon ha en ritning på en altan kan jag förmedla kontakt... ; )
Efter det skulle vi åka på tornerspel i Gräfsnäs men jag råkade köra fel så vi tog en tur på landet istället och spanade på fina gårdar. 
Kvällen blev en sådan kväll som man talar tyst om... Sommarkväll... Med TV och pizza.... Fy... Så får man inte göra egentligen. På sommaren ska man ju vara ute hela tiden och hysteriskt spela kubb med sina vänner.

I mores kändes livet inte rättvist... Helene åkte i våg och tränade hund med sina nya terrier kompisar och jag fick sätta mig på cykeln för att i regn cykla den långa milen till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback