Mycket

Mycket har hänt sedan sist...
I torsdags var vi på fest hos Direktör Å. Direktör Å är min systersons sambos pappa och de hade ordnat en "liten" bjudning hemma hos DÅ. Snacka om att bo fint... Vi höll till på en jättealtan vid havet, gudomlig utsikt... Eftersom Mulen dog samma dag var jag ju inte på festar humör direkt...
I fredags var det dags att vara speaker på GBG avdelningens agilitytävling. Som  vanligt mycket roligt! Tävlingen flöt på bra och var färdig redan vid kl 15.
I lördags axlade jag den vita rocken och jobbade : (
Men kvällen var supermysig! Först åt vi gott hos "Greken vid Stensjön", enligt A är man inte klok om man inte vet var det ligger men eftersom jag vet det nu så är jag numera upplyst! Efter "Greken" åkte vi ut till Eriksberg och tog en latte i kvällssolen. 
Just det, vi passade på att träna Kalle på klubben oxå. Kalle flydde till bilen och jag var tvungen att släpa honom i halsbandet för att få ut honom på plan igen. Hur elaka var vi? Jag var puckad nog att tro att Kalle skulle vilja hoppa över hindret frivilligt.  Det ville han alltså INTE. Dum matte.

I söndags var vi ute hela dagen och badade i Björlanda. Härligt! 

Kommentarer
Postat av: Yvonne& Totti & Dino

Vill tacka för att du ville ställa upp på agilitytävling. Kanonjobb!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback