35- åring med i orgie

I går var jag, Helene, A och mor + far på Thörnströms för att inmundiga den traditionsenliga födelsedags middagen. Thörnströms är bra men 28+ är bäst! Vi hade trevligt även om man är supertrött idag... Det frestar på att jobba dagen efter när man är så gammal som mig.

TACK!!! till alla som grattat mig!!! Fick bla en chokladask levererad i brevlådan, födelsedagssången sjungen på telefonsvararen både framlänges och baklänges (!). Av A fick jag röda rosor och "Män är från Mars och kvinnor är från Venus", vet inte om det är en pik ; ). Av mina paranteser ska jag få ett golv till sovrummet som nu har hållit på att renoveras i snart 2 år. Har alltså inte använt mitt sovrum på 2 år. Börjar bli lite dags att fix det.

Hela förra helgen var en jävla orgie i godis. Jag har aldrig ätit så mycket godis. Påskägg, påskägg och åter påskägg. Åt däremot inte ett enda vanligt kycklingägg..!
När jag åkte hem från A på måndagen gömde jag resten av godiset så att A skulle låta bli det under veckan. 7 missade samtal på kvällen från A.
- Var är godiset??? Det är för mig att veta och han att undra. Klagar man på att man är fet ska man vara glad att man har en FV som gömmer godiset så man tvingas låta bli att äta.

he he he mohahhah

Jag jobbade i lördags och hann inte fixa till tävlingen på söndagen när jag skulle vara TL i kl 2. Men allt ordnade sig och det flöt på bra! Kul var det att komma igång med hunderiet igen. Både jag och A blev sugna på att träna så
i måndags var jag och A och tränade med våra "nya" hundar, dvs A tränade med Kalle och jag med Krasse. Kalle gick väldigt bra med A, hoppas de kommer ut och tävlar snart! Krassedoren och jag hade ett litet snack om att det är lika viktigt att lyssna på mig som sin husse sedan skötte han sig fin-fint, har sneglat lite på en kl 2...


Nu är resan beställd!!! Det blev inte Paris utan Skottland som jag älskar, ska bli helt underbart att återse en av världens mest underbara platser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback