Helgen

I lördags var det ganska lugnt på jobbet, skönt eftersom vi bara är 3 pers på lördagar. Efter jobbet gick jag och A på Wellness mässan. Där fanns mycket att se; en tunnel man skulle ligga i och bli bestrålad med infrarött ljus, diverse företag med måltidsersättningar, konstiga massage stolar, en brud som hängde i benen och armarna helt ihoppfälld (varför??), vanliga sportaffärer, you name it.
Det fanns hur mycket som helst att provsmaka så jag tog ett kliva av från råbantarbanan och passade på att äta proteinbarer, olika bantingsdrycker, frukt, kex och sist men inte minst massa choklad.
Eftersom den dagen redan var pajjad ur bantarsynpunkt käkade vi thaimat från Sankt Sigfrids planpå kvällen. Rågott!!
I dag har vi traskat runt Delsjöarna och fikat i "Röda stugan". Jag knapprade på en måltidsersättning och unnade mig en latte i den underbara solen. Kalle satt på helspänn under hela fika pausen eftersom de har kaniner på lösdrift som skuttar omkring i en inhägnad vid fiket. Krasse bara bryr sig om sin husse och Wille låg i solen och sket i alla.
Vi har oxå börjat att så smått tänka på vår gemensamma födelsedagsfest i april. Jag tycker att planeringen är halva nöjet...Hoppas bara att någon dyker upp? Mina föräldrar och Helene kommer iaf... ; )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kerberos kommer ju oxå.

2008-03-02 @ 21:23:09
Postat av: Lisa & Christer

Vi kommer såklart!

2008-03-03 @ 09:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback