Morfinister

Gårdagskvällen tillbringade vi på Blå Stjärnan. Jag tittade på när W och K spydde och betalade sedan goa pengar som skulle gått till seriös shopping av vårkäder.
Det hela började med att jag kom  hem till H för at hämta dogsen och möttes av två lugna tervar. En lugn tev är en sjuk terv så när jag såg att skåpet där deras mat står var öppen började jag ana oråd.... H kom hem och uppskattade att de ätit ca 20 dl torrfoder. W var rejält slö så jag beslutade att åka in till vetten för att kolla kräken. Vetten kände på dogsen och trodde liksom jag att W ätit mest. Vi beslöt att ändå ge båda apo-morfin.

Jaha ja, W spydde typ tre kulor medan K spydde typ 20 liter. Men det var synd om K... Han stog och vinglade med ögon som två minimala mandlar och öronen rakt ut. Tyvärr ville han stå med näbben tryck in i min mage vilket renderade snabba undanmanövrar från min sida när han skulle spy.
 
I dag slutade jag tidigt! Jag, A och H åkte till klubben och spårade:

spårkalle

Kalle hittar slutapporten.

Nu sitter vi hos A och äter lax med A´s superduper goda romsås, en del vin blir det oxå och lite semla...


Kommentarer
Postat av: Dagmatte

Det var väl inte synd om K, han var ju hög!! (Om än illamående och hög men ändå...)

2008-03-07 @ 23:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback