Lite av varje

I tísdags var jag ledig! Jag, Lisa, Helene och A la spår i Delsjön åt varandra. Kalle spårade med A och han var kalasduktig!!!
Efter det åkte vi till klubben för att möta Ann och köra lydnad. Alla hundarna skötte sig mycket bra. Krassedoren verkar ha fattat rutan så nu ska det bli tävla av.

I går var det som bekant 1 Maj. Fy fasiken vilken tråkig dag det såg ut att bli. Regn och allt stängt, jag och A åkte desperat runt i jakt på aktivitet. Till slut hamnade vi på klubben med gubbsen... Då gav vi upp och köpte pizza + videofilm.
Men se!!! Efter den skitdåliga filmen slutade det att regna! Snabbt som ögat åkte vi ner till Liseberg där vi höll på att bli riktiga ovänner för att A tycker att jag är en tråkig och feg fv som inte vågar åka karusell.
Varför ska jag tvinga mig till att må illa i en berg och dalbana??? Jag vet ju innan att jag med 90% säkerhet nästan kommer att spy.
Efter en stunds surande från bådas sidor gick det över och vi spelade på olika chokladhjul istället. A vann som vanligt på varenda jäkla hjul!!!! Jag vinner inte ett smack medan han står bredvid med flera chokladaskar, mjuka djur (till Krasse) och diverse andra godispåsar.

Jag har iaf tur i kärlek!! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback