Skön helg

I lördags var det som bekant svin-fint väder och då passade jag på att jobba : (
Efter att ha sålt typ 1000 flaskor med solskydd åkte jag hem till en lätt uttråkad A för att själv smörja in mig med vitt klet och njuta!
Vi beslöt att åka ut till Öarna dvs A's hemtrakter. Besöket visade sig bli ett gratis-ätar-race utan dess like. Först hamnade vi mitt i ett kalas med kaffe, öl och paj. Gott!!!
Sedan lagom tills att magen knorrade efter mer mat hamnade vi hos A's mamma och Y som lägligt nog skulle grilla. Vi börjar få rutin på detta, förrförra helgen lyckades vi ju nästla oss in på Anns kalas. Nästa helg ska vi satsa på att få gratis mat hos mina släktingar, det är bäst att sprida ut det lite.
I går åkte vi ut till Eriksberg och hade picknick vid kajkanten. Hundarna var lite förgrymmade över att det inte var badvänligt men de tyckte nog det var skönt med svalka från havet i form av vind. 
På kvällen kom min kära vän K och fikade, K och C har ju som bekant börjat jobba på apotek i Norge. Jävla kapitalister.
Innan K kom var jag trött som ett svin och drack två Redbull. Tjenare, låg vaken och läste tills kl 0030. Rekord för mig som brukar somna typ 2030. I morse kändes det som jag hade behövt 10 Redbull till men fick nöja mig med två tervar som ju kan skaka liv i döda när de sätter igång.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback