700 kronor

I dag var jag och A med om värsta orgien på chokladkalaset på Göteborgs stadsmuseum. En till synes ändlös rad av försäljningstånd med choklad och tryffel som alla hade provsmakning. Woahha vad mycket choklad och annat mums jag klämde i mig.
A köpte choklad och tryffel för 700:-. Jag köpte en liten getost och en burk med honung...
Nu i kväll hade vi ostbricka och tittade på "The Mist". Gott!


I torsdags var jag ute och spårade med Kalle och tänkte verkligen lägga ett lååångt spår i normal terräng. Varför blir det alltid cp spår i värsta riset?? Kalle behöver träna sig på att spåra långa spår, definitivt inte svåra spår av karaktären " här har ingen normal människa gått".
I morgon ska H komma hit och då ska det bli ett långt lätt spår.

A började i somras bygga ut sitt hus och har denna veckan snickrat färdigt stommen eller reglat eller vad fan det nu kallas när man sätter upp alla plankor som ska vara själva stommen. Fint kommer det att bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback