Det finns ...

Det finns en færsta gång før allt och idag var det førsta gången jag testade aerobics. Skitkul!!!! Fast jag gjorde inte mycket rætt før hon som ledde det var typ galen och snurrade omkring som en besatt. Men varfør skæmmas før det, jag kørde på i mitt hørn och førsøkte hoppa åt samma håll som alla andra.
(A vægrade att gå med på det passet.)
Vi har oxå varit på "mind body stretch", A har spræckt ett blodkærl i næsan i styrketræningsalen, jag har skæmt ut mig ytterliggare på Yoga och såklart har vi bubblat och ætit gott!!!

Nær vi satt och hade det som mysigast på middagen børjade A prata om de andra kærringarna i poolen som ser ut som gummibollar på styltor och sa att han kommer att gøra slut med mig nær/om jag ser ut sådan. Jag påpekade att risken ær ju rætt stor eftersom de flesta kærrningar ser ut såna...
Till slut gick han med på att han skulle tømma sitt ena aktiekonto och betala en operation till mig nær det blir så dags.

Han ær så gullig min PV!!!!!


Kommentarer
Postat av: L

Han ska passa sig din PV, om han säger sådant när jag hör får han smäll!!! Han har en fantastisk FV oavsett om hon kommer stå på styltor i framtiden eller ej :-))

2008-11-27 @ 10:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback