Semester

Semester....
Lata dagar med efterföljande rastlöshet. Trots att dagarna har varit någorlunda välfyllda har man ändå "jobbtempot" i kroppen. I går såg jag Mary Poppins på operan, friskvårdspengar kallas det och det var apoteket som pröjsade för att vi ska hålla oss friska och glada på jobbet. En helt fantastisk föreställning, lätt och trivsam med låtar man kände igen. Det var längesedan jag var på operan, för många år sedan hade jag och H abonnemang, tro det eller ej.
Jag har oxå bakat 40 bullar och bakat tre matbröd... Toppen att göra när man ska gå ner i vikt, NOT!!!

I dag har jag och A pinat H till hennes, nåja nästan, bristningsgräns. Vi drog runt henne runt båda Delsjöarna i pissregn. Stackars H var både blöt, kall och trött när promenaden var slut. Efter det har jag legat på  rygg i soffan och läst. I morgon måste något ske för annars blir jag galen!!! Fattar inte att det ska vara så svårt att bara slappa.

Sitter mycket och funderar på hur man egentligen behandlar sina så kallade vänner eller före detta vänner. Är det så att det är lättare att skita i vanlig hyfs för att man känner någon? För mig är det tvärtom, jag tycker det är jävligt genant att göra något mot någon jag faktiskt känner jämfört med en främling.

Kommentarer
Postat av: Lisa

HJÄLP!!!! Har jag gjort något genant eller varit ohyfsad? säg till i så fall. Det vore ju fruktansvärt genant.

2008-11-20 @ 08:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback