Härlig dag!

Ja... Vad säga om gårdagen? Tror det gick bra men återstår att se... Nästa steg är i så fall att träffa ännu fler personer i Köpenhamn. Återkommer.

I går eftermiddag passade jag och hundarna på att ta en låååång promenad i skogen hemma hos A. Jag fastnade upp till låret i ett kärr och fick krypa därifrån. Inte kul när jag vänder mig om och W oxå sitter fast. Som tur var lyckade även han att komma upp utan assistans. A blev helt förskräckt när han såg W helt täckt av lera. Tonvis med sand har trillat ur tervpälsarna...

Trötta hundar på kvällen... De är inte vana vid att hålla igång hela dagen även om trippen till Jönköping i deras fall bara innebar att  sitta i bilen och skälla medan matte blev grillad.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Skönt att höra att du kom levandes ur dejten med nya arbetsgivarna;-D!!!

2008-10-02 @ 00:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback