Hemfärd

I dag är det dags att flytta hem till Tuve både för mig och för H. Känns både bra och dåligt. Kommer att sakna A och hundarna kommer att sakna hans tomt... Wille blir bara mer och mer för varje dag. I morse när vi skulle gå ut bet han mig rejält i arslet. Fast det var ännu värre för A för honom bet han rakt i pungen igår när han kom hem ; )
Annars trivs W så bra med Krasse-Dåren! De leker som värsta valparna. Kalle står förundrat och tittar på, vill nog gärna vara med men törs inte riktigt. Dessutom är det ju så med Kalle att han inte kan leka utan att ta till skärpa efter ett tag. Som en liten unge när det går honom emot. Om inte alla gör som JAG vill så blir jag arg och slår dem.

Troligtvis har jag inte gått vidare till nästa steg med nya jobbet men som tur är verkar det som om jag kan få fortsätta på Apoteket. Inte rätta tiden att blir arbetslös...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jippii att du har kommit hem igen :-) Prommis snart?

2008-10-08 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback