Lite nytt under solen

Jaha, nu är jag allt sugen på att träna sök igen. Dels efter träningen i torsdags då jag, H och Ann B var ute och körde lite sök och dels efter att ha sett Anns och Figos fenomenala sök på tävlingen i söndags.
10-10, finns inte mycket mer att säga, perfekt helt enkelt.

På söndagkvällen var jag, A, KA och den svarta E på bio och såg "Låt den rätte komma in". Inte så bra som alla vill påskina men troligtvis är det för att jag är skadad av alla våldsfilmer jag är van att se. Innan bion smörjde vi kråset på Gunnebo slott. Jävlar i min låda vad gott det var. I bland har de lite tråkiga rätter på buffen men i söndags var det stek och underbar fisksoppa.

Och för sjutton, höll på att glömma att min oskuld är tagen vad det gäller bowling. Lördag kväll med Roth, Jukka, A och några glas vin + öl så var jag en mästerlig bowlare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du skall börja med sök igen. Men ni får ligga i om ni skall klå sök-terriern :-D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback