TRAUMA!!!!!

I går kväll intet ont anande stog jag och strök köksgardiner. (Bara detta är ett trauma, håller på att bli förstörd av A)

Vad eller vem uppenbarade sig? En jävla jätte spindel. Ringde H för sanering och när hon kom hade den jäveln gömt sig. H tejpade för ev flyktvägar och allt var frid. Trodde jag.

I morse stog jag och diskade frukostmuggen och VEM ligger i diskhon och gömmer sig under slaskupptagaren?

Rusade runt och samlade in alla GP som låg i hallen i väntan på återvinning och tejpade noga fast massa tidningar över hela vasken så att det stora håriga äckliga äcklet kanske håller sig där tills H kommer ikväll och kan döda den.

JAG HATAR SPINDLAR!!!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Garvar mig harmynt;-D!!! Du är verkligen inte riktigt klok=)=)=)!!!

2008-09-04 @ 13:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback