Sommarvarmt

I dag var jag och A  på Liseberg, A mumsade på en jätteglass och jag njöt av att det var sol och varmt. På hemvägen köpte vi thaimat vid Sankt Sigfrids plan, bästa tahi maten!

På måndag börjar mitt nya jobb!! Jag är nu anställd som rörlig resurs inom Apoteket AB vilket innebär att jag går runt på olika apotek i regionen där det behövs hjälp. Ska bli spännande att vara på olika ställen varje dag. Dock ska jag börja på ett gammalt välkänt ställe, Mariaplan där jag ju jobbat ett år.
Kan säkert vara mindre kul att vissa dagar inte veta vart man ska eller hur länge man ska jobba men jag tror det passar mig.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till med nya jobbet på måndag!

2009-04-27 @ 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback