Fibrosarkom

Wille har fibrosarkom. En tumör som inte skickar metastaser men som sällan går att operera bort, den återkommer nästan alltid och dessutom snabbt. Överlevnad efter operation är 2-5 år om den inte återkommer snabbt. Vet inte riktigt hur jag ska göra?
Min underbara veterinär Marianne K ska prata med en annan vet. som ev. ska operera, vi ska höras imorgon igen. Troligtvis går den inte att operera eftersom den sitter där den sitter och det dessutom kan bli funktionsnedsättningar tex svårigheter att öppna munnen.
No way att jag utsätter W för något som kan göra ont eller på något annat sätt ge honom ett dåligt liv.

Fy FAAAAAAN vad jag är ledsen nu.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Känner med dig tjejen..... Kramar

2009-01-13 @ 23:44:42
Postat av: Lisa

Men fy :-( Om man inte gör något då? Hur länge kan han leva då? Tycker som dig, utsätt honom inte för en operation om det kommer orsaka onödigt lidande. Kram på dig!

2009-01-14 @ 11:24:33
Postat av: solvejg

Baksidan på hunderiet fy, stackars dig, hälsa willekillen

Solvejg o grabbligan

Postat av: Din förebild

Men jösses då!! Milda tid!

2009-01-15 @ 21:57:27
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback