Trött...

Okej, startade tisdagen med att köpa rosenrot för att pigga upp mig. Hjälpte föga för att väcka mig ur mitt komatösa tillstånd. Hemma 19.30, borstade tänderna och gick och la mig...
Onsdag, jobbade på två olika apotek. Hemma kl 21, stöp i säng.
Torsdag, hade planerat att sitta i bilen 7.45 för att hinna ut till apoteket i Särö till 8.30.

FAAAAAN vaknade 7.35!!!!!!

Tur att Helene finns som jag i panik ringde så att hon fick komma ut och ta emot dogsen och gå deras morgonrunda. Hann till Särö - tur, hatar att vara sen.

Värsta veckan på mycket länge. Har inte ens brytt mig om att livet har varit så jävla tråkigt för jag har varit för trött för att bry mig.

Fredag blev det lite lättare när mor kom till apoteket med sushi... Tack kära mor!!!

Nu är det helg, yeeeehhh!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa & Malika

Tack för hjälpen på apoteket häromdagen, den dagen det ösregnade snöblandat heeeela dagen ;-) Åsa

2009-11-14 @ 09:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback