Arg valp!!!

I förrgår mitt i natten när jag, A, Krasse och Affe-Paffe lugnt låg och sov i sängen råkade A knuffa till Paffe. Jädrar i min låda vad Paffe blev arg!!!!!!

Vilt morrande marscherade Paffe till huvudändan och ställde sig över mitt ansikte och glodde argt. Jag sov som en gris men A vaknade och kunde studera valpens framfart. Enligt A marscherade han verkligen som värsta furiren och morrade hela tiden. Efter ett tag insåg han antagligen att det inte var någon ide att mucka med en sovande gris och gick och la sig.

Så i natt hände samma sak... Fast denna gången satte sig A upp och frågade vad f---n Paffe sysslade med. Arg Paffe tillbaka att husse ska ge f---n att knuffa honom. Tog väl ca en sekund så låg Paffe på golvet och tyckte väääldigt synd om sig själv.

Vad ska det bli av en sådan terv??? Läs gärna Helenes senaste blogg där hon har skrivit om den lilla "rara" valpen. Vilken tur att det inte är min hund!!! Hade kunnat bli hur galet som helst men nu är ju hans ägare en bestämd person vars hjärta inte blöder så fort valpen gnyr. ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback