Galen valp och piggare W

Nu är det sena veckan för A vilket innebär att jag är själv på kvällen med alla hundar. Vilket  innebär att om vi ska gå ut så får det ske i omgångar. Vilket innebär att de hundarna som får vänta hemma kommer att vara djupt olyckliga. Kalle kan inte gå med valpen eftersom valpen inte fattar att han ska hålla sig undan från Kalle och Kalle blir galen bara valpen är inom en radie av en meter. 
Och som alla förstår INNEBÄR det att valpen är helt förryckt!
Han har just försökt gnaga en ny öppning från köket till badrummet. Antagligen för att komma åt en toarulle att massakrera.
Som tur är har A en stor tomt där jag brukar tvinga Dåren att motionera valpen. Tyvärr blir ju inte valpar så trötta på att springa. I morgon får jag överväga en utflykt.

Wille har varit ganska ok idag. På morgonen var han pigg när vi gick promenad och åt sedan mat när den var helt passerad. Alltså rinnande. Nu på kvällen gav A honom 4 st Tramadol ch jag hade köpt blodpudding som jag mixade ner i matsmeten. Givetvis fattar jag att han inte kan ha det så en längre tid. Funderar på att beställa en tid längre fram i veckan. Fy fan säger jag för att var tvungen att beställa en tid för att döda sin bäste vän.

Ska nu försöka mig på projektet att gå ut med lite hundar i taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback