Mycket nytt!!!

Jag fick ju köpförbud av Nettan men A fick gärna köpa en valp och tänka sig, han gjorde det! Efter mycket funderande fram och tillbaka så fick äntligen Lilla Eklidens Dexter flytta hem till A och Krasse! (Bilder kommer...)
Dexter = Alfred verkar trivas ypperligt! Han leker med Krasse, försöker leka med Wille och får inte ens komma i närheten av Kalle.

Med Wille är det sämre. Efter att lite negativa saker hände på Västra Djursjukhuset så har jag beslutat att gå till min vanliga veterinär på Göteborgs Djurklinik. Innan har de varit kanon på Västra men nu kände jag att det var lite väl dålig kommunikation mellan veterinärerna. Jag blev sur helt enkelt.
Jag tror inte han har långt kvar.

I söndags var jag och Hu ute och red! Jag har fortfarande träningsvärk i arslet. Jag fick rida på snälle Baldur som inte var så snäll som alla påstår!!! Han började med att backa omkrin...
Men måste erkänna att jag blev lite sugen på att ge mig ut flera gånger.

Dags att jobba. Snöstorm ute. Blä. Vill ligga på sofflocket och läsa en bra bok med en liten varm valp på magen.

Kommentarer
Postat av: Din förebild

Jaha, där ser man. Kul med valp, men jag trodde att valpen skulle vara lite mer korthår och svart, ju du vet.



Hoppas det går bra med W.

2010-02-02 @ 15:32:28
Postat av: Carina R

Du måste ha förvridit huvudet på han! Det finns ju så många andra trevliga raser :-). Vad är det för fel med schäfer t.ex.?

Postat av: Åsa J

ha ha det hamnade en terv till i familjen!!;-)Vilken gobit valpen är, stötte på han på klubben häromdagen! Mer impad var jag ändå av härliga glada Krasse vilken energi, inte illa vid hans ålder!!!!:-) Lycka till!

2010-02-03 @ 07:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback