Wille rapport

I dag var vi på kalas med Affe hos min systerdotter. Affe somnade i soffan mellan min systerson och "svåger". Cool kille. Innan dess hann han med att flirta med brudarna. Jäkla brudmagnet den där valpen. Jag vet inte om jag törs släppa i väg A själv med Affe?



I dag när jag var ute med de tre stora hundarna satte  W av och jagade ett rådjur genom djupsnön. Sällan har jag blivit så glad över att en hund jagar : )
Lyckan varade inte så länge för när det var matdags ville han inte äta upp sin mat trots att han var hungrig. Samma i morse. Detta trots smärtstillande.
Kan han inte äta så kan han ju inte leva men det känns för tidigt ännu. Vill vänta några dagar till.  

Kommentarer
Postat av: Helene

Kluck ser ju lagom glad ut...

Lille Svinet, han kan ju inte må bra om han inte ens vill äta :-(.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback