Lite av varje

I dag har vi varit ute på en underbar långpromenad i snön och solen! Härligt!
Försöker att inte tänka för mycket på W. Han får Rimadyl (smärtstillande) och Ceterizin (antihistamin). Om det är fibrsarkomet som kommit tillbaka så utsöndrar den typen av tumör histamin vilket kan vara anledningen till att han kliar sig. Ska testa antihistamin och se om det hjälper. Han verkar inte ha ont men ger Rimadyl för säkerhet skull. Får se om det blir skillnad.

I fredags tränade jag med Kalle på klubben. Körde kryp och linförighet. Han var typ expert på att backa snyggt i "foten" men nu får vi börja om lite. Tittade lite avundsjukt på dem som kastade bollar till höger och vänster åt sina hundar, min hund får ju bara leka lekar nära mig. Nå väl min hund är ju finast ändå! Snygg som fan min sin röda kostym och vita slips!

Nu är det dags att gå på bio! Förra veckan var vi och såg Avatar på 3-D. Fantastisk film! I dag ska vi se Vägen. Hopas den är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback