Chateau Beirut

Trots att Kalle har ont i ett ben beslutade jag att gå en promenad igår. Jag tror på lugn aktivitet och inte total vila när det gäller muskelskador. I dag verkar Kalle må bättre, han är lite gladare och mopsade sig mot en katt när vi var ute och morgon pissade. I dag får han ingen så lång promenad som i går (5km) utan flera korta har jag tänkt.

I går kväll var jag, A, H och mina parenteser på Chateau Beirut och åt mat.
Vi åt:
Meny III  
12 olika meze, kalla och varma smårätter
Mixgrill av fläskfilé, kycklingfilé och nötfärsspett
Baklawa
Kaffe


Mycket gott och trevligt. Chateau Beirut har fyra fyrar i "Krubbkollen", GP´s test av billigare restauranger. Kan rekomendera att kolla i krubbkollen innan man ska ut så slipper man att gå på de värsta nitarna....
Detta var planerat sedan länge så trots att jag hela dagen kännt mig djupt nere i träsket var det bara att bita ihop och gå dit för att äta och dricka gott.
I dag är en ny dag och jag mår lite bättre även om det inte är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback