Rymmande lite terv

I söndags var vi på en biltur till Grebbestad. På vägen hittade vi "Sportshopen" där allting nästan kostade gratis. Om de inte hade blåst mig på 300:- då förstås... Jag glömde kolla att de verkligen tog halva reapriset som det stod på prislapparna. Men trots detta verkligt retliga missöde så fanns det massa kläder som kostade nästan gratis.

I dag när A stog och smygkollade genom köksfönstret vad Paffen egentligen gör när han är ute fick han se följande:
Liten terv strosar omkring runt gäststugan (även kallat Hu's hus) och nosar i backen. Liten terv krånglar sig ut ur staketet och snokar runt i skogen bakom huset. Liten terv vänder efter ett tag och krånglar sig in samma väg. 
Shit!
Vi visste inte ens att det fanns ett hål i staketet! A såg dessutom att hålet var väl använt......   Kanske där Kalle har varit alla gånger han vägrar komma in när man ropar? För övrigt var A arg på Kalle i dag när han skulle åka till jobbet och K vägrade komma in. Tre varv gick han runt tomten och letade. Tills han insåg att K var instängd på toa... Stackars K, inte konstigt att han verkar deppad.

Nu ska jag ut och springa. Springa, jag??? Jo, det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback