Boxing day

Dagen bjöd på is. Rejält med is eftersom snön har tinat och fryst på igen. Jag och Helene gav oss ut på en 7 km runda medan A åkte skidor. På efermiddagen var vi på en mycket trevlig afterski med Paula, Magne och Jonas. Mycket trevligt!!!!
Paff trött på att stå stilla:



Hannibal the cannibal:



Helene njöt när jag, utan broddar, skulle gå nedför backarna i spåret. Skadeglädje är den enda sanna glädjen. Kan upplysa om att Apoteket AB har utmärkta broddar. Fast de hjälper inte när de är i Göteborg och jag är i Branäs.


Kommentarer
Postat av: Mona (Kim Possible)

Är du verkligen säker på det där med broddarna?

Mina har nämligen legat i en låda hela vintern och jag har inte ramlat en enda gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback