En dåre fri

Har just läst "En dåre fri" av Beate Grimsrud. Annorlunda och väldigt bra!
Borde packa men orkar inte riktigt få tummen ur. 50 komptimmar att ta ut trots att jag tagit 30 timmar nu i julledigt redan. Efter jul SKA jag jobba mindre.

Träningen igår gick så otroligt bra! Fantastiskt roligt att träna hund där man ser framsteg varje gång. Frippen kan nog bli hur bra som helst. 
Ännu en anledning att jobba lite mindre, typ bara jobba heltid, vad sägs om det?

För några dagar sedan slaktade Frippen en julklapp som H skulle skicka till en vän. Hittade konstiga saker i hans bur (som står öppen alltid) och anade oråd. Just, när man anar oråd ska man ta det på allvar! Slaktad klapp och vissa saker uppätna...

I dag slutade mitt inlogg fungera på jobbet så att jag inte kunde arbeta med datorn. Ringde helpdesk och de sa det bästa de sagt någonsin! Gå hem, säg att helpdesk har beodrat dig att gå hem. I like! Hejja helpdesk! Fast jag stannade ju och stod och såg trevlig ut i stället. Sa till en kund att en tandkräm smakade för jävligt. Alltså barntandkräm om man jämför med vuxentandkräm. Barnen gillar den ju förstås. Kunden höll på att skratta i hjäl sig. Kul att man kan glädja någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback