Julafton

Jag och Helene gick ut på långpromenad medan A valde att kasta sig nedför branterna. Perfekt väder -4 och sol. Mitt i promenaden hörde jag en bekant röst, vem var inte där och gastade uppmuntrande ord till sin son och fru om inte Magne Alden!
Dags så för julklappar. Flest paket fick Fripps. Jag fick en one peice, två böcker, varma tofflor, varma strumpor, the, choklad, Barbour tröja, bestick till bilen och "Hundens språk och tankar" av Per Jensen. Frippen fick pipanka olika tuggben, tre vattendummys, två vanliga dummys, hundchoklad, en påse frolic. De andra hundarna fick samma fast inte en massa dummys och ingen pipanka.






Kommentarer
Postat av: Far

Fina bilder, speciellt den sista på Fripps. Vilken ren och vit snö! Det verka vara ett halt ställe...

2011-12-24 @ 22:10:44
Postat av: Helen

Världen är liten,tänk att få höra Magnes röst ute i skogen,Ha,ha



God Fortsättning på julen!

2011-12-25 @ 10:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback