Ricinolja is da shit

Dubbel menad rubrik där ; )
För några veckor sedan började det komma in tjejer i alla åldrar på apoteket för att köpa ricinolja. What? Är alla plötsligt håra i magen? Bantningskur?
Till slut frågade vi vad de skulle med det till. Jo, Carolina Gynning hade skrivit i sin blogg att hon fått jättelångt hår av att använda ricinolja.
Skrattade åt detta en stund. Nu sitter jag här med min flaska ricinolja för nu går ryktet att man kan få långa ögonfransar av det. Varje kväll ricinolja på fransarna.

Ja, jag är apotekare. Ja, jag har läst i fem år och borde inte gå på sånt men vad fan, det är ju nästan gratis att testa. Dessutom hade J på mitt jobb fått gigantiska fransar. Rapporterar vidare om några veckor.

Kommentarer
Postat av: Helen

Nu har vi mycket att göra på APL, när ricinoljan ökat i försäljning.

2011-12-02 @ 12:46:36
Postat av: L

Meddela mig om det funkar. Behöver både för ögonfransar och öonbryn i så fall. Nej! Jag vill inte ha långa ögonbryn men gärna lite täta :-)

2011-12-05 @ 09:25:25
Postat av: J på jobbet ;)

Jag kammar mina fransar varje morgon numera. Höhö! Inklusive undre fransraden. ;)

Men det funkar inte på mina ögonbryn. Vad kan det bero på? Innan Ricinolja körde jag svaaaajndyr variant från beautyshopen och det gav även resultat på ögonbrynen.

Nåja. Lycka till. Det funkar!

2011-12-08 @ 10:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback